Anything you want

Bok av Derek Sivers
3.8
4 röster
Allt för många människor tillbringar sina liv med saker och ting som vare sig intresserar dem eller gör dem lyckliga. I denna bok tar entreprenören Derek Sivers med läsaren på en intressant resa inom den amerikanska affärsvärlden och förklarar hur enkelt det egentligen är för den passionerade att driva ett framgångsrikt företag.
Visa pris inkl. frakt Inkl. frakt
Amazon.se
Nybliven Amazon Associate Klicka på "Till butik" för att se priset
Finns i lager
The Book Depository
13 kr fri frakt
Finns i lager
Adlibris
103 kr + 25 frakt
Finns i lager
Bokus
103 kr fri frakt
Finns i lager
Shop4world.com
~129 kr (9.99 GBP)+ 6.99 GBP frakt
Finns i lager
365games.co.uk
~129 kr (9.99 GBP)+ 2.99 GBP frakt
Finns i lager
Book Outlet
130 kr + 25 frakt
Finns i lager
Du kan välja att följa den nedtrampande stigen och kalla dig själv en entreprenör, eller så kan du följa Derek Sivers råd och verkligen vara en. När Derek Sivers startade företaget CD Baby planerade han inte alls att bygga ett stort företag. Han var en framgångsrik musiker som bara ville sälja sina CD-skivor på nätet. När det inte fanns någon som kunde hjälpa honom med detta så valde han att ta saken i egen hand och kom därmed att grunda en onlinebutik.

Han började under 1998 att sälja CD-skivor med hjälp från sina nära och kära. Två år senare hade han sin första anställd på företaget. 2008, 10 år efter att CD Baby grundades, sålde han företaget för 22 miljoner dollar.

Sivers berättar i denna bok hur han aldrig hade en riktig affärsplan och fortsätter att förklara hur läsaren inte heller behöver en. Inte heller behövs ett stort tankesätt, i själva verket, menar han, så är det bättre om det inte finns. Denna bok är en entreprenörs dröm!